torsdag den 12. april 2012

Camilla/Rory Corner 2

Camilla gik ned mod perronen. Ned mod toget hjem.
Det havde været et vidunderligt år, men det ville også være dejligt at komme hjem igen.
"Hey Camilla, vent lige!". En stemme brød stilheden, og Camilla smilede ved lyden. Stemmen tilhørte nemlig den lækre hufflepuffle-elev Rory Corner. Han var den sødeste fyr, Camilla nogensinde havde mødt og snakket med, og så gjorde det jo ikke noget, at han også var lækker.
-
Da Rory nåede op på siden af Camilla, sendte han hende et stort smil, og så rødmen brede sig på hendes kinder. Hun var bare så køn, og så var hun virkelig sød. Han huskede tilbage på der hvor de mødtedes. Der ved drømmenes spejl. Da de havde kysset for første gang.
-
Camilla kunne se at Rory tænkte over noget. Ikke bare noget, men noget som bekymrede ham.
"Hvad er der galt?" spurgte hun stille. Hun hadede når han var bekymret eller ked af det.
"Ikke noget. Det er bare.." svarede Rory, og afbrød hendes tanker, "Jeg tænkte bare om.... altså.. hvordan skal jeg sige det...?". Camilla smilede, hun vidste vist nok hvad han ville. "Spyt dog ud! Du kan fortælle mig alt" grinede Camilla. "Okay" sagde han med et slesk smil, "Jeg viser dig det".
Idet han sagde det kyssede han hende.
"Vi ses til september. Min kæreste".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar