torsdag den 5. april 2012

Twilight headcanon til Thea ^

"Men Thea, du kan ikke bare gå!" en drengestemme lød ud i den pinlige tavshed, Thea lagde bag sig. "Thea!". "Du skal ikke bestemme hvad jeg skal og ikke skal Jacob!" Thea var vred. Han havde såret hende mere end en gang. "Du kan bare skride tilbage til hende Bellapigen!" råbte hun vredt. "Men Thea hør lige på mig!" sagde Jacob bedende. "Fint! Så spyt ud!" sukkede Thea, hun ville egentlig ikke forlade ham, men hendes hjerte kunne ikke mere. "Jeg tog kun tilbage, for at fortælle, at jeg ikke ville komme tilbage". Han nærmest lå på knæ og tiggede om at få hende tilbage. "Jeg elsker dig Thea, du må ikke gå". Han havde rejst sig og kiggede bedende på hendes kønne ansigt. "Overbevis mig!" hviskede hun som svar. "Tag mig et sted hen hvor ingen vil finde os". Han smilede, han vidste at hun havde overgivet sig. Han lovede sig selv at han aldrig ville forlade hende. Han ville aldrig såre hende mere. Idet han kyssede hende, kappedes alle snorene som holdt ham til virkeligheden. Hun ville altid være hans. Hans prægning Thea <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar